راه اندازی و نصب درایو زیمنس

درایو G120 sinamics برای کاربردهایی نظیر بالابر، آسانسور، پله‌برقی ، جرثقیل‌های سقفی، نوار نقاله یا برای کنترل موتورهای فن، پمپ ، کمپرسور، دریل و وسایل ماشین‌کاری نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
ماژول‌های قدرت موجود برای این درایو، محدوده توان ۰.۳۷ کیلووات تا ۲۵۰ کیلووات را در برمی‌گیرد و در فریم‌های A و B و C و D و E و F و GX عرضه می‌شود. از کی پدهای مدل IOP و BOP و ۲ BOPمی‌توان برای اتصال به برد کنترلی و پروگرام نمودن درایو، و برای نمایش متغیرهای درایو، استفاده نمود .

تنظیمات و اتصال درایو sinamics زیمنس به plc

درایو زیمنس سری V20 زیمنس جز محصولات سفارشی و اقتصادی شرکت زیمنس می‌باشد. با توجه به اینکه امروزه نیاز به ساخت ماشین‌آلات با حداقل هزینه ، سفارشی و اتوماسیون کامل، بیشتر و بیشتر احساس می‌گردد، زیمنس تلاش کرده تا این خواسته را با درایو کوچک SINAMICS V20 پاسخ دهد. سه مشخصه اساسی درایو V20 را می‌توان نصب آسان، راه‌اندازی آسان و صرفه‌جویی در هزینه دانست. SINAMICS V20 دارای طراحی کم‌حجم بوده و می‌تواند به‌صورت مستقل جهت نیازهای خاص و یا کاربردهای مختلف نظیر پمپ‌ها، کمپرسور، کانوایر و تسمه‌نقاله و فن‌ها مورداستفاده قرار گیرد.

نصب راه اندازی عیب یابی و پارامتردهی انواع درایو واینورترهای زیمنس Acو dc وهمچنین اتصال درایو به plc توسط کارشناسان مجرب

مشاور فنی :09124919274

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X