درباره شرکت زیمنسSIEMENS

شرکت زیمنس یک برند جهانی است که در زمینه برق، اتوماسیون و دیجیتال سازی تمرکز دارد.
زیمنس یکی از بزرگترین تولید کنندگان فناوری های صرفه جویی در مصرف منابع و صرفه جویی در منابع انرژی است که پیشگام سیستم های تولید و انتقال انرژی و تشخیص پزشکی است.
این شرکت در زمینه های زیربنایی و صنعت، نقش پیشگام را ایفا می کند.

حضور در سراسر جهان

برای بیش از ۱۷۰ سال، نام زیمنس در عرصه بین المللی و حضور در سراسر جهان است.

 زمینه فعالیت شرکت زیمنس :

زیمنس در زمینه تصویربرداری،آزمایشگاهی،تشخیص پزشکی و همچنین تولید برق،انتقال و توزیع انرژی الکتریکی به راه حل های شبکه هوشمند و نرم افزار کارآمد دست یافته است.
در تاریخ ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۱۷ زیمنس در بیش از ۲۰۰ کشور / منطقه در حدود ۳۷۲۰۰۰ کارمند داشت.
علاوه بر این،ما دارای ساختمان های اداری، انبارها، امکانات تحقیق و توسعه یا دفاتر فروش تقریبا در هر کشوری / منطقه ای در جهان هستیم.

 استراتژهای شرکت زیمنس : 

اگر میخواهید آینده یک شرکت را تضمین کنید، باید سوالات زیر را برای پاسخگویی به این سوال ارائه دهید:

  • شما چه پیشنهادی دارید؟
  • چه چیزی شما را از هم جدا می کند؟
  • چگونه موفقیت های بلند مدت را به دست آورید؟

و این چیزی است که ما انجام داده ایم. این چشم انداز تا سال ۲۰۲۰،راه را برای آینده ای موفق به ما نشان می دهد.

برای این که اتفاق بیفتد، ما بر موضوعات زیر تمرکز کردیم:

۱٫ یک ماموریت روشن

یک ماموریت واحد بیانگر خودکفایی شرکت است و هدف خود را تعیین می کند.
“ما واقعیت را مهم می دانیم”. این تلاش ماست.
این چیزی است که ما برای آن هستیم.این چیزی است که ما را از دیگر رقبا متمایز می کند.
بازتاب نام تجاری قوی ما، الهام بخش برای موفقیت در ماموریت ماست. 

۲٫ فرهنگ مالکیت زندگی

یک موتور کسب و کار پایدار، فرهنگ مالکیت ما است.
هر کارمند مسئولیت کاری خود را برای موفقیت شرکت به خوبی بر عهده می گیرد.
“همیشه مانند شرکت خودتان عمل کنید” – این حداکثر برای همه در زیمنس،از اعضای هیئت مدیره تا کارآموز اعمال می شود.

۳٫ یک استراتژی سازگار

موقعیت ما در امتداد زنجیره ارزش الکتریکی، که از تولید برق به انتقال قدرت، توزیع برق و شبکه های هوشمند تا بهره وری شدید انرژی الکتریکی گسترش می یابد. نقاط قوت ما در زمینه اتوماسیون، ما را برای آینده و دیجیتالی سازی مجهز کرده است. چشم انداز ۲۰۲۰ یک مفهوم کارآفرینی را ایجاد می کند که شرکت ما را قادر می سازد تا به طور مرتب زمینه های رشد مستمر را تقویت کنیم، کسب و کار پایدار و اصلی ما را تقویت و  در کارایی و عملکرد ما را نسبت به رقبا بهتر می کند. این مسیر ما برای موفقیت درازمدت است. ما پیشرفتمان را اندازه می گیریم: هفت هدف اصلی از این هدف واحد حمایت می کنند.

ما در سه حوزه ذکر شده در بالا کار خواهیم کرد. آنها عوامل کلیدی را توضیح می دهند که ما را قادر می سازد که زیمنس را به آینده ای موفق تبدیل کنیم. در طول این فرآیند ما تمام اقدامات خود را به سمت الزامات مشتریان، کارفرمایان و کارمندانمان و نیز ارزشهای جامعه هدایت خواهیم کرد. من شخصا قصد دارم اطمینان حاصل کنم که نسل بعدی یک شرکت بهتر را به ارث برده است. این دیدگاه من است این مسئولیت من است این وعده من است.

پشتیبان تولید فروش و خدمات پس از فروش شرکت زیمنس در ایران

در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناس فنی : کچویی 09124919274

X