پرس و هیدروموتور هیدرولیک

پرس‌های هیدرولیک نیروی خود را از حرکت یک پیستون در داخل یک سیلندر به دست می آورند. این حرکت زمانی ایجاد می‌شود که یک سیال تحت فشار توسط یک پیستون بزرگ وارد محفظه سیلندر می‌شود. وضعیت سیال توسط پمپ و شیرهایی جهت افزایش، کاهش و یا حفظ فشار به صورت مورد نیاز درآمده و می‌تواند نیروی لازم برای به حرکت درآوردن پیستون کوچک تر را فراهم کند.

پرس‌های هیدرولیک قادرند تناژ کامل خود را در هر وضعیتی از حرکت سیلندرها به قطعه کار اعمال نمایند. همچنین طول حرکت سیلندرها را می‌توان در هر حدی از مسیر حرکت محدود ساخت. این در حالی است که در پرس‌های مکانیکی تناژ کامل را تنها در انتهای مسیر حرکت ضربه زدن می‌توان کسب نمود. همچنین مسیر حرکت ضربه زدن در این پرس‌ها ثابت است.

هیدروموتور چیست؟

هیدرو موتور یا موتور هیدرولیک (Hydro motor) یکی وسیله ی دوار میباشد که بسیار کاربرد دارد و در بخش اتوماسیون هیدرولیک صنایع خودرو سازی ، صنایع سیمان، صنایع معدن، صنایع شیمیایی، صنایع فولاد و خط های تولید ماشین آلات و دستگاه های هیدرولیک و … کاربرد دارد .
هیدرو موتور یکی از اجزای مورد استفاده در توان است. در واقع هیدرو موتورها یک عامل دورانی میباشند که انرژی هیدرولیکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند.

عیب یابی سیستم های هیدرولیک بروزرسانی راه اندازی و تست راه اندازی و‌کنترل بر روی plc از جمله خدمات تخصصی است که در اسرع وقت قادر به پاسخ گویی میباشیم.

مشاوره فنی: مهندس کچویی 09124919274

X