تعمیر انواع بالابر و بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی به زبان ساده نوعی بالابر است که در آن از نیروی هیدرولیک(روغن) استفاده می شود و دارای انواع مختلفی نیز می باشد. بالابر هیدرولیک از متداولترین و پرفروش ترین انواع بالابر در ایران می باشد که از انواع آن می توان به بالابر هیدرولیک خانگی ، بالابر هیدرولیکی فروشگاهی ، بالابر هیدرولیکی انبار ، بالابر هیدرولیکی نفر بر ، بالابر هیدرولیک ویلچربر ، بالابر هیدرولیکی صنعتی و … اشاره کرد.

بالابر هیدرولیکی با روشن شدن موتور بالابر به بالا حرکت می کند و بدون روشن شدن موتور و فقط با روشن شدن شیر برقی به سمت پایین حرکت می کند. در حرکت به سمت  بالا در سیستم بالابر هیدرولیک ،با چرخش موتور ، پمپ هیدرولیک نیز به چرخش در می آید و روغن داخل مخزن به سمت جک هیدرولیک ارسال و پمپاز می کند. با بالا رفتن جک هیدورلیک بالابر های هیدرولیک نیز به حرکت در می آید و سمت بالا می رود. در حرکت به سمت پایین شیر برقی کنترل عمل را به دست گرفته و تا زمانی که برق وارد بالابر نشود اجازه تخلیه روغن را به تانک نمی دهد.

تعمیر و نگهداری بالابر:

با توجه به نوع استفاده بازدید و تعمیر دوره ای بالابر در استفاده صحیح و ایمن اهمیت فراوانی دارد.

تعمیر انواع بالابر در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت زیر نظر کارشناسان خبره

مشاوره در راه اندازی و نصب و خرید

تعمیر پک هیدرولیک و تابلو برق

مشاور فنی:کچویی 09124919274

تعمیر انواع ماشین آلات خطوط تولید,برق صنعتی و بسته بندی توزین دار در اسرع وقت در شهرک صنعتی تهران پاکدشت شریف آباد خاتون آباد خاوران علی آباد شهرک صنعتی خیرآباد قرچک پیشوا چرمشهر شهریار کهریزک و شورآباد در محل