موارد استفاده دستگاه بادکن :

بطری‌های پت را برای محصولات مختلفی همچون آب معدنی، نوشابه، آب‌ جو، آبمیوه‌ها، روغن‌های گیاهی (مایع)، شیر و فرآورده‌های لبنی، سرکه، محصولات ویسکوز و خشک، مواد بهداشتی و غیرغذایی و … تولید می‌کند. این دستگاه از دو قسمت مجزا تشکیل شده است. یک قسمت بخش بارگیری پریفرم(دستی-اتوماتیک) و دیگری بخش اصلی است که عملیات حرارت‌دهی، باد کردن و خنک کردن در آن انجام می‌شود.

قسمت های مختلف دستگاه بادکن:

ماشین بادکن از دو بخش تشکیل شده است : بخش گرم‌کن پریفرم و بخش بادکن پریفرم.

واحد بادکن دستگاه معمولا مجهز به plc پی ال سی است. این سیستم کنترلی باعث می‌شود که عملیات دمیدن پریفرم به آسانی و با دقت بالا انجام شود. همچنین کنترل دما هم از طریق این سیستم با دقت ۰۱/. ثانیه کنترل و قابل انجام است.

قالب دستگاه:

این واحد حاوی ۲ حفره قالب (Mold cavity) است (یک حفره قالب برای تولید بطری‌های ۶-۳ لیتری).

سیستم پنوماتیک (Pneumatic) فرآیند باد کردن پریفرم‌ها و جابه‌جایی قطعات دستگاه را باعث می‌شود. قطعات  بادکن ساخت شرکت پنوماتیک نظیر  Festo  یا airtac و.. هستند. هوای فشرده‌ای که برای باد کردن پریفرم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای حداکثر فشار ۳۰ بار تا 40 است. فشار هوای به کار گرفته شده ثابت است.

تعمیرات سروو موتور و درایو دستگاه بادکن بطری

تعمیرات پنوماتیک دستگاه بادکن بطری

تعمیرات plc دستگاه بادکن بطری

مشاور در تست راه اندازی انواع دستگاه بادکن بطری پت و دستگاه بسته بندی

تعمیرات تخصصی ماشین های تولید بطری و بادکن اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

مشار فنی: مهندس کچویی 09124919274

خدمات تخصصی برق و ابزاردقیق پنوماتیک عیب یابی دستگاه خطوط تولید و بسته بندی در شهرک صنعتی تهران پاکدشت ورامین قرچک کهریزک شوراباد چرمشهر شهرک صنعتی خاوران شریف آباد پیشوا ایوانکی خاتون آباد شریف آباد در اسرع وقت