تعمیر و عیب یابی دستگاه جوجه کشی

کارکرد دستگاه جوجه کشی :

دستگاه جوجه کشی وسیله الکترونیکی می‌باشد که در هر زمانی می‌تواند خرابی به بار آورد .البته در این مورد تمام وسایل الکترونیکی صدق می‌نماید.

مشکلات و خرابی دستگاه جوجه کشی

وقتی یک دستگاه جوجه کشی خریده‌ اید و پس از مدتی یکی از قطعات این محصول دچار خرابی شده است و متاسفانه به بخش فنی و پشتیبانی شرکتی که دستگاه جوجه کشی را از آن خریده‌اید دسترسی ندارید و از طرفی دیگر هزینه و زمان لازم برای یافتن یک تعمیرکار مطمئن را نیز ندارید. بخش‌های مختلف یک دستگاه جوجه کشی که امکان خرابی در آن‌ها وجود دارد عبارت‌اند از : رطوبت ساز- هیتر- راک چرخاننده – سنسورها و فن تهویه

فن‌های استفاده شده در دستگاه جوجه کشی از نوع دائم کار است و مسئولیت گردش هوای داخل دستگاه را بر عهده دارد. ولتاژ مورد نیاز این فن‌ها ۱۲ ولت است که از منبع تغذیه که دارای ولتاژ ۲۲۰ ولتی است استفاده می‌کند.

اگر در سوختن یا در کارکرد فن دچار شک شدید و متوجه نشدید که مشکل از کجاست بهتر است که فن را از دستگاه جوجه کشی جدا کرده و به ولـتاژ معلوم وصل کنید و ببینید که کار می‌کند یا نه.

خرابی راک دستگاه جوجه کشی:

در صورتی که دچار مشکل و سوختگی در موتور راک شدیم که بسیار احتمال پایینی دارد. می توانیم در هر ۴ ساعت به صورت کاملا دستی موتور را بچرخانیم و باید دقت کافی را داشته باشیم تا به تخم‌ها آسیبی وارد نشود. دقت کنیم که برخی از موتورها به راک قفل شدن و باز کردن موتور باعث افتادن راک می‌شود.

تعمیرات کنترل کننده دستگاه جوجه کشی

تعمیر و خدمات پس از فروش انواع کنترل کننده plc هیتر و راک دستگاه جوجه کشی

مشاوره در نصب و راه اندازی دستگاه جوجه کشی

تعمیرات برق صنعتی و موتور دستگاه جوجه کشی

مشاور فنی: کچویی 09124919274

2 comments on “تعمیر و عیب یابی دستگاه جوجه کشی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X